loading...

شركت بازاريابي شبكه اي عطاكو

شركت بازاريابي شبكه اي عطاكو فعال در زمينه نتورك ماركتينگ و جز بهترين شركت هاي بازاريابي در ايران

بازدید : 376
چهارشنبه 21 خرداد 1399 زمان : 12:22

رابرت کیوساکی کیست؟

رابرت تورو کیوساکی سرمایه گذار و نویسنده کتاب های پر فروش در زمینه علم ثروتمندی است. او در نسل چهارم از خانواده دو رگه امریکایی – ژاپنی در سال ۱۹۴۷ متولد شد. تحصیلات خود را در هاوایی و نیویورک دنبال کرد. پس از دانشگاه جذب نیروی تفنگ داران دریایی امریکا شد. همچنین پس از آن به عنوان خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی به ویتنام رفت. زندگی تجاری او بعد از برگشت از ویتنام آغاز شد. در سال ۱۹۷۷ شرکت خود را بنا کرد.
مهمترین دستاورد آموزش های کیوساکی، درک هر فرد از وضعیتش در یکی از چهار ربع نقدینگی است. او اینطور عنوان می کند که هر فردی در حوزه کسب و کار، در یکی از این چهار ربع قرار دارد:

ربع کارمندی E

ربع خویش فرمایی S

ربع تجارت بزرگ B

ربع سرمایه گذاری I


کیوساکی این تقسیم بندی را بر اساس مدل فکری افراد انجام داده. معتقد است که این موضوع از میزان درآمد شخص جدا است. این دقیقاً به درک هر فرد از پول و ثروت بر می گردد. می توان گفت این تقسیم بندی بر اساس ارزش های هر فرد است نه دارایی هایش.


بازاریابی شبکه ای از نظر رابرت کیوساکی با وجودیکه که خود هیچ وقت به حرفه بازاریابی شبکه ای مشغول نبوده آن را فرصتی ارزشمند می داند. کیوساکی در جایی می گوید اگر در جوانی با نتورک مارکتینگ آشنا شده بودم حتماً به فعالیت در آن می پرداختم.
فعالیت بازاریابی شبکه ای یک شغل نیست، بلکه یک دارایی است!

رابرت کیوساکی
شاید فکر کنید ام ال ام فرصتی برای همه نیست. یا حس کنید تعداد افراد کمی می توانند در راس مجموعه به درآمد های عالی برسند. اما واقعیت این است که همه می توانند از این فرصت استفاده کنند. رابرت کیوساکی نتورک مارکتینگ را از کم هزینه ترین راه ها برای کسب مهارت ثروتمندی می نامد. از نظر کیوساکی دلیل اصلی عدم موفقیت بسیاری افراد در بازاریابی شبکه ای ساده است. آنها زود کار را رها می کنند!

هرم بازاریابی شبکه ای

کیوساکی می گوید این شکل تجارت های سنتی است که راس آن به تعداد خاصی محدود است. او معتقد است در نتورک مارکتینگ این هرم برعکس کار می کند. به این معنی که رو به بالا رشد می کند و شما با موفق کردن دیگران است که به موفقیت می رسید.

رابرت کیوساکی معتقد است بیشتر افراد برای پول درآوردن وارد نتورک می شوند. آنها پس از چند ماه اگر به درآمد های بالا نرسند، دلسرد می شوند. او این را اولین خطای افراد می داند. توضیح می دهد که اگر قصد رسیدن به آزادی مالی را دارید، یاد بگیرید مانند نیمه دوم نمودار فکر کنید. به این معنی که برای پول کار نکنید، بلکه برای ساخت تجارتتان انرژی صرف کنید. تمام تمرکز خود را معطوف به ساختن سازمان کنید و مطمئن باشید آزادی مالی نتیجه آن خواهد بود. توصیه رابرت کیوساکی درباره نتورک مارکتینگ این است که برای بدست آوردن مقداری پول وارد بازاریابی شبکه ای نشوید! بلکه هدفتان ساختن سازمانی پولساز باشد.

دو دلیل اساسی رابرت کیوساکی برای ورود به نتورک مارکتینگ کیوساکی عنوان می کند که برای موفقیت در نتورک مارکتینک احتیاج به دو خواسته و دلیل اساسی دارید. دلیل اول کمک به خودتان است. و دلیل دوم کمک به دیگران! اگر تنها برای یکی از این دلایل وارد شوید، ماشین ثروت ساز نتورک مارکتینگ برای شما کار نخواهد کرد.

دلیل اول به این معناست که شما می خواهید از ربع E یا S به سمت نیمه دوم نمودار حرکت کنید. در واقع شما باید بخواهید به سمت ربع B و I حرکت کنید. در عمل یعنی باید بخواهید ارزش های خود را از امنیت به آزادی تغییر دهید. این کار برای کسانی که نیمه اول نمودار عادت کرده اند بسیار دشوار است. آنها سال ها پرورش یافته اند تا برای پول کار کنند. ساختن در ابتدای راه برای آنها کاری بیهوده به نظر می رسد. این در واقع همان مانعی است که اجازه نمی دهد در راس یک مجموعه بزرگ قرار بگیرند. آنها پول را بیشتر از تغییر ذهنیت خود، دوست دارند! البته هیچ تغییری یک شبه اتفاق نمی افتد. باید زمان و انرژی روی آن سرمایه گذاری کنید. اما همین که تصمیم بگیرید در این مسیر باشید برای شروع کافی است.

البته در نیمه دوم نمودار هم افراد برای بدست آوردن پول کار می کنند، اما از مسیری متفاوت! آنها زمانشان را صرف ساختن یک دارایی می کنند. در نتورک مارکتینگ این دارایی در واقع سیستمی قابل همانند سازی است. این سیستم تبدیل به ماشین ثروت سازی شما می شود.

کمک به دیگران زیبایی نتورک مارکتینگ این است که در اکثر طرح ها، شما بدون کمک به دیگران نمی توانید به رده های بالا برسید. در واقع رده های بالا منحصر به کسی است که دیگران کمک می کند تا ذهنیت خود را تغییر دهند. تغییر ذهنیت از E یا S کار پر زحمت است. و احتیاج به حمایت دارد! اگر شما با آموزش و حمایت کمک کنید از ذهنیت فقیر خود رها شوند، ساخت ماشین خود نزدیک شده اید. اگر روی تغییر ذهنیت دیگران تمرکز کنید، در تجارت خود موفق می شوید.


در ربع B و I گاهی چند سال طول می کشد تا نتایج کارتان را ببینید. گاهی در ماه و سال اول پول زیادی در نمی آورید. بنابراین تغییر ذهنیت نیمه اول برای این وضع کاری دشوار است. کسانی که سالها در ربع E و S زندگی کرده اند به ذهنیت خود عادت دارند. این که کاری را برای برداشت در آینده انجام دهند با ارزش های اصلی آنها فاصله دارد. ریسک و برداشت با تاخیر احساس امنیت آنها را مختل می کند.

هوش هیجانی و لذت در آینده

یکی دیگر از ارزش های نتورک مارکتینگ، تمرکزش در بالا بردن هوش هیجانی یا EQ شماست. آن هم در کنار دیگر مهارت های تجارت تان. هوش هیجانی کاملاً از هوش آکادمیک یا IQ مجزا است. هوش هیجانی به میزان انعطاف پذیری در لحظه بر می گردد. بیشتر افراد موفق از هوش هیجانی بالایی برخوردارند. هر چند شاید هوش آکادمیک شان چندان بالا نباشد. هوش هیجانی باعث می شود شما راحت ارتباط برقرار کنید و مفاهیم را انتقال دهید.

بسیاری افراد در مدرسه و دانشگاه نمرات خوبی کسب می کنند. اما در دنیای واقعی نمی توانند به موفقیت برسند. آنها از درک بالایی برخوردارند اما هوش هیجانی شان برای انتقال ضعیف است. توانایی آینده نگری نیز برخواسته از هوش هیجانی است. در تحقیقات اخیر متوجه شده اند، افرادی که می توانند سرمایه گذاری های بلند مدت را انجام دهند، اغلب انسان های موفق تری می شوند.

ارتقای هوش هیجانی خبر خوب این که هوش هیجانی قابلیت ارتقاء دارد. یعنی ما با مقدار ثابتی از آن به دنیا نمی آییم. بلکه می توانیم با تمرین و آموزش هوش هیجانی خود را افزایش دهیم. به همین دلیل است که سیستم آموزشی بازاریابی شبکه ای بسیار با اهمیت است. همین برنامه های ارتقای هوش هیجانی و عاطفی است که کیوساکی برای همه ارزشمند می داند.
افراد زیادی برای من نامه می نویسند و بابت کتاب هایم تشکر می کنند. می گویند عاشق کتاب “پدر پولدار پدر بی پول” شده اند. اما به جرات می گویم کثر آنها درس اول را یاد نگرفته اند.


پولدار ها برای پول کار نمی کنند!

رابرت کیوساکی وقتی من یک دارایی بسازم یا بخرم، این دارایی برای من پول می سازد. اما من برای پول کار نمی کنم، من برای ساخت دارایی تلاش می کنم. پول در ادامه خودش بدست می آید. پول نتیجه ساختن است، نه هدف آن. این دارایی ها مرا پولدار تر و پولدار تر می کنند. در صورتی که کار من کمتر و کمتر می شود. افراد فقیر و طبقه متوسط به شدت برای پول تلاش می کنند. آنها با سرمایه خود بدهی می خرند به جای اینکه روی دارایی ها تمرکز کنند.
به یاد داشته باشید که دو دلیل اساسی باعث موفقیت در نتورک مارکتینگ می شود. توصیه رابرت کیوساکی درباره نتورک مارکتینگ همین دو دلیل است : اول کمک به خودتان و دوم کمک به دیگران.

دلیل اول به معنی کمک به خودتان در رها شدن از ذهنیت نیمه اول نمودار است. این به معنی ورود به ربع B و I است.
اما در مورد دلیل دوم چه می شود گفت! کیوساکی معتقد است زیبایی اکثر طرح های بازاریابی شبکه ای به همین دلیل است. در بیشتر طرح ها شما پول زیادی بدست نمی آورید، مگر اینکه زمانتان را برای کمک به دیگران هزینه کنید. تا آنها نیز بتوانند از نیمه اول نمودار به نیمه دوم کوچ کنند.

تفاوت تجارت سنتی با نتورک مارکتینگ

اگر نمی خواهید زمانتان را برای دیگران صرف کنید، ماشین پول سایز نتورک برای شما کار نمی کند. بهتر است به مدرسه های سنتی تجارت بروید. آنها تمام تمرکزشان روی ارتقای مهارت های فردی شماست. تفاوتی ظریف و اساسی در موفقیت سنتی و موفقیت در ام ال ام وجود دارد. در تجارت های سنتی راس هرم تجارت در ربع B یا I است. او موفقیتش را از کار کردن بسیاری از زیر مجموعه های سازمانی در ربع E و S بدست می آورد. کارمندان زیادی برایش کار می کنند. همینطور خویش فرمایان بسیاری شعبه های تجارتش را می گردانند.

اما در بازاریابی شبکه ای شما سازمانی می سازید از کسانی که به نیمه دوم نمودار آمدند. آنها برای شما کار نمی کنند؛ برای پول هم کار نمی کنند. آنها برای ساخت تجارت خود زمان می گذارند و در واقع تجارت شما را هم گسترش می دهند. در تجارت سنتی شما باید بهترین E و S ها را پرورش دهید. اما نتورک مارکتینگ فضایی برای پرورش B و I هاست. این ارزشمند ترین دارایی است که نتورک مارکتینگ برایتان ایجاد می کند. طراحی درست جریان مشتری می تواند هر کسی را از نیمه اول به نیمه دوم نمودار راهنمایی کند. سازمانی متشکل از کسانی که خود به دنبال ساختن سازمان هستند؛ نه صرفاً کار کردن در آن برای پول!

توصیه نهایی رابرت کیوساکی درباره کسب و کار بازاریابی شبکه ای کیوساکی می گوید، من در سبک سنتی تجارت پرورش یافتم. برای این آماده شدم که بسیاری E و S را به کار بگیرم. اما امروز به تمام کارمندانم توصیه می کنم برای ارتقای سطح درک مالی خود نیمه وقت به فعالیت بازاریابی شبکه ای بپردازند. تجارت سنتی یک هرم واقعی است. در راس آن جا برای تعداد زیادی از افراد ندارد. اما نتورک مارکتینگ یک هرم برعکس است. تمرکز اصلی در این تجارت روی این است که تعداد بیشتری B ساخته شود. افراد بیشتری در بالاترین رده ها قرار بگیرند. و تکثیر این موضوع ماشین ثروت سازی را زنده نگه می دارد.

در تجارت سنتی راس هرم روی زمین قرار دارد. اما در نتورک مارکتینگ راس هرم روی هواست و محدودیتی ندارد. این هرم شما را به بالا هل می دهد. به جای آنکه در زیر خود برایتان صندلی قرار دهد. کسب و کار بازاریابی شبکه ای به هر کسی اجازه می دهند در دایره ثروتمندان قرار گیرد. نتورک مارکتینگ یک راه کم هزینه برای گذر از نیمه اول نمودار است. به تمام کسانی که ربع E و S مشغولند توصیه می کنم برای ارتقای مهارت مالی خود از نتورک کمک بگیرند.

توصیه رابرت کیوساکی درباره نتورک مارکتینگ برای شاغلین این است:

با انجام پاره وقت بازاریابی شبکه ای می توانید خود را برای ورود به نیمه دوم نمودار، نیمه ثروتمندان واقعی آماده کنید.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

رابرت کیوساکی کیست؟

رابرت تورو کیوساکی سرمایه گذار و نویسنده کتاب های پر فروش در زمینه علم ثروتمندی است. او در نسل چهارم از خانواده دو رگه امریکایی – ژاپنی در سال ۱۹۴۷ متولد شد. تحصیلات خود را در هاوایی و نیویورک دنبال کرد. پس از دانشگاه جذب نیروی تفنگ داران دریایی امریکا شد. همچنین پس از آن به عنوان خلبان هلیکوپترهای سنگین نظامی به ویتنام رفت. زندگی تجاری او بعد از برگشت از ویتنام آغاز شد. در سال ۱۹۷۷ شرکت خود را بنا کرد.
مهمترین دستاورد آموزش های کیوساکی، درک هر فرد از وضعیتش در یکی از چهار ربع نقدینگی است. او اینطور عنوان می کند که هر فردی در حوزه کسب و کار، در یکی از این چهار ربع قرار دارد:

ربع کارمندی E

ربع خویش فرمایی S

ربع تجارت بزرگ B

ربع سرمایه گذاری I


کیوساکی این تقسیم بندی را بر اساس مدل فکری افراد انجام داده. معتقد است که این موضوع از میزان درآمد شخص جدا است. این دقیقاً به درک هر فرد از پول و ثروت بر می گردد. می توان گفت این تقسیم بندی بر اساس ارزش های هر فرد است نه دارایی هایش.


بازاریابی شبکه ای از نظر رابرت کیوساکی با وجودیکه که خود هیچ وقت به حرفه بازاریابی شبکه ای مشغول نبوده آن را فرصتی ارزشمند می داند. کیوساکی در جایی می گوید اگر در جوانی با نتورک مارکتینگ آشنا شده بودم حتماً به فعالیت در آن می پرداختم.
فعالیت بازاریابی شبکه ای یک شغل نیست، بلکه یک دارایی است!

رابرت کیوساکی
شاید فکر کنید ام ال ام فرصتی برای همه نیست. یا حس کنید تعداد افراد کمی می توانند در راس مجموعه به درآمد های عالی برسند. اما واقعیت این است که همه می توانند از این فرصت استفاده کنند. رابرت کیوساکی نتورک مارکتینگ را از کم هزینه ترین راه ها برای کسب مهارت ثروتمندی می نامد. از نظر کیوساکی دلیل اصلی عدم موفقیت بسیاری افراد در بازاریابی شبکه ای ساده است. آنها زود کار را رها می کنند!

هرم بازاریابی شبکه ای

کیوساکی می گوید این شکل تجارت های سنتی است که راس آن به تعداد خاصی محدود است. او معتقد است در نتورک مارکتینگ این هرم برعکس کار می کند. به این معنی که رو به بالا رشد می کند و شما با موفق کردن دیگران است که به موفقیت می رسید.

رابرت کیوساکی معتقد است بیشتر افراد برای پول درآوردن وارد نتورک می شوند. آنها پس از چند ماه اگر به درآمد های بالا نرسند، دلسرد می شوند. او این را اولین خطای افراد می داند. توضیح می دهد که اگر قصد رسیدن به آزادی مالی را دارید، یاد بگیرید مانند نیمه دوم نمودار فکر کنید. به این معنی که برای پول کار نکنید، بلکه برای ساخت تجارتتان انرژی صرف کنید. تمام تمرکز خود را معطوف به ساختن سازمان کنید و مطمئن باشید آزادی مالی نتیجه آن خواهد بود. توصیه رابرت کیوساکی درباره نتورک مارکتینگ این است که برای بدست آوردن مقداری پول وارد بازاریابی شبکه ای نشوید! بلکه هدفتان ساختن سازمانی پولساز باشد.

دو دلیل اساسی رابرت کیوساکی برای ورود به نتورک مارکتینگ کیوساکی عنوان می کند که برای موفقیت در نتورک مارکتینک احتیاج به دو خواسته و دلیل اساسی دارید. دلیل اول کمک به خودتان است. و دلیل دوم کمک به دیگران! اگر تنها برای یکی از این دلایل وارد شوید، ماشین ثروت ساز نتورک مارکتینگ برای شما کار نخواهد کرد.

دلیل اول به این معناست که شما می خواهید از ربع E یا S به سمت نیمه دوم نمودار حرکت کنید. در واقع شما باید بخواهید به سمت ربع B و I حرکت کنید. در عمل یعنی باید بخواهید ارزش های خود را از امنیت به آزادی تغییر دهید. این کار برای کسانی که نیمه اول نمودار عادت کرده اند بسیار دشوار است. آنها سال ها پرورش یافته اند تا برای پول کار کنند. ساختن در ابتدای راه برای آنها کاری بیهوده به نظر می رسد. این در واقع همان مانعی است که اجازه نمی دهد در راس یک مجموعه بزرگ قرار بگیرند. آنها پول را بیشتر از تغییر ذهنیت خود، دوست دارند! البته هیچ تغییری یک شبه اتفاق نمی افتد. باید زمان و انرژی روی آن سرمایه گذاری کنید. اما همین که تصمیم بگیرید در این مسیر باشید برای شروع کافی است.

البته در نیمه دوم نمودار هم افراد برای بدست آوردن پول کار می کنند، اما از مسیری متفاوت! آنها زمانشان را صرف ساختن یک دارایی می کنند. در نتورک مارکتینگ این دارایی در واقع سیستمی قابل همانند سازی است. این سیستم تبدیل به ماشین ثروت سازی شما می شود.

کمک به دیگران زیبایی نتورک مارکتینگ این است که در اکثر طرح ها، شما بدون کمک به دیگران نمی توانید به رده های بالا برسید. در واقع رده های بالا منحصر به کسی است که دیگران کمک می کند تا ذهنیت خود را تغییر دهند. تغییر ذهنیت از E یا S کار پر زحمت است. و احتیاج به حمایت دارد! اگر شما با آموزش و حمایت کمک کنید از ذهنیت فقیر خود رها شوند، ساخت ماشین خود نزدیک شده اید. اگر روی تغییر ذهنیت دیگران تمرکز کنید، در تجارت خود موفق می شوید.


در ربع B و I گاهی چند سال طول می کشد تا نتایج کارتان را ببینید. گاهی در ماه و سال اول پول زیادی در نمی آورید. بنابراین تغییر ذهنیت نیمه اول برای این وضع کاری دشوار است. کسانی که سالها در ربع E و S زندگی کرده اند به ذهنیت خود عادت دارند. این که کاری را برای برداشت در آینده انجام دهند با ارزش های اصلی آنها فاصله دارد. ریسک و برداشت با تاخیر احساس امنیت آنها را مختل می کند.

هوش هیجانی و لذت در آینده

یکی دیگر از ارزش های نتورک مارکتینگ، تمرکزش در بالا بردن هوش هیجانی یا EQ شماست. آن هم در کنار دیگر مهارت های تجارت تان. هوش هیجانی کاملاً از هوش آکادمیک یا IQ مجزا است. هوش هیجانی به میزان انعطاف پذیری در لحظه بر می گردد. بیشتر افراد موفق از هوش هیجانی بالایی برخوردارند. هر چند شاید هوش آکادمیک شان چندان بالا نباشد. هوش هیجانی باعث می شود شما راحت ارتباط برقرار کنید و مفاهیم را انتقال دهید.

بسیاری افراد در مدرسه و دانشگاه نمرات خوبی کسب می کنند. اما در دنیای واقعی نمی توانند به موفقیت برسند. آنها از درک بالایی برخوردارند اما هوش هیجانی شان برای انتقال ضعیف است. توانایی آینده نگری نیز برخواسته از هوش هیجانی است. در تحقیقات اخیر متوجه شده اند، افرادی که می توانند سرمایه گذاری های بلند مدت را انجام دهند، اغلب انسان های موفق تری می شوند.

ارتقای هوش هیجانی خبر خوب این که هوش هیجانی قابلیت ارتقاء دارد. یعنی ما با مقدار ثابتی از آن به دنیا نمی آییم. بلکه می توانیم با تمرین و آموزش هوش هیجانی خود را افزایش دهیم. به همین دلیل است که سیستم آموزشی بازاریابی شبکه ای بسیار با اهمیت است. همین برنامه های ارتقای هوش هیجانی و عاطفی است که کیوساکی برای همه ارزشمند می داند.
افراد زیادی برای من نامه می نویسند و بابت کتاب هایم تشکر می کنند. می گویند عاشق کتاب “پدر پولدار پدر بی پول” شده اند. اما به جرات می گویم کثر آنها درس اول را یاد نگرفته اند.


پولدار ها برای پول کار نمی کنند!

رابرت کیوساکی وقتی من یک دارایی بسازم یا بخرم، این دارایی برای من پول می سازد. اما من برای پول کار نمی کنم، من برای ساخت دارایی تلاش می کنم. پول در ادامه خودش بدست می آید. پول نتیجه ساختن است، نه هدف آن. این دارایی ها مرا پولدار تر و پولدار تر می کنند. در صورتی که کار من کمتر و کمتر می شود. افراد فقیر و طبقه متوسط به شدت برای پول تلاش می کنند. آنها با سرمایه خود بدهی می خرند به جای اینکه روی دارایی ها تمرکز کنند.
به یاد داشته باشید که دو دلیل اساسی باعث موفقیت در نتورک مارکتینگ می شود. توصیه رابرت کیوساکی درباره نتورک مارکتینگ همین دو دلیل است : اول کمک به خودتان و دوم کمک به دیگران.

دلیل اول به معنی کمک به خودتان در رها شدن از ذهنیت نیمه اول نمودار است. این به معنی ورود به ربع B و I است.
اما در مورد دلیل دوم چه می شود گفت! کیوساکی معتقد است زیبایی اکثر طرح های بازاریابی شبکه ای به همین دلیل است. در بیشتر طرح ها شما پول زیادی بدست نمی آورید، مگر اینکه زمانتان را برای کمک به دیگران هزینه کنید. تا آنها نیز بتوانند از نیمه اول نمودار به نیمه دوم کوچ کنند.

تفاوت تجارت سنتی با نتورک مارکتینگ

اگر نمی خواهید زمانتان را برای دیگران صرف کنید، ماشین پول سایز نتورک برای شما کار نمی کند. بهتر است به مدرسه های سنتی تجارت بروید. آنها تمام تمرکزشان روی ارتقای مهارت های فردی شماست. تفاوتی ظریف و اساسی در موفقیت سنتی و موفقیت در ام ال ام وجود دارد. در تجارت های سنتی راس هرم تجارت در ربع B یا I است. او موفقیتش را از کار کردن بسیاری از زیر مجموعه های سازمانی در ربع E و S بدست می آورد. کارمندان زیادی برایش کار می کنند. همینطور خویش فرمایان بسیاری شعبه های تجارتش را می گردانند.

اما در بازاریابی شبکه ای شما سازمانی می سازید از کسانی که به نیمه دوم نمودار آمدند. آنها برای شما کار نمی کنند؛ برای پول هم کار نمی کنند. آنها برای ساخت تجارت خود زمان می گذارند و در واقع تجارت شما را هم گسترش می دهند. در تجارت سنتی شما باید بهترین E و S ها را پرورش دهید. اما نتورک مارکتینگ فضایی برای پرورش B و I هاست. این ارزشمند ترین دارایی است که نتورک مارکتینگ برایتان ایجاد می کند. طراحی درست جریان مشتری می تواند هر کسی را از نیمه اول به نیمه دوم نمودار راهنمایی کند. سازمانی متشکل از کسانی که خود به دنبال ساختن سازمان هستند؛ نه صرفاً کار کردن در آن برای پول!

توصیه نهایی رابرت کیوساکی درباره کسب و کار بازاریابی شبکه ای کیوساکی می گوید، من در سبک سنتی تجارت پرورش یافتم. برای این آماده شدم که بسیاری E و S را به کار بگیرم. اما امروز به تمام کارمندانم توصیه می کنم برای ارتقای سطح درک مالی خود نیمه وقت به فعالیت بازاریابی شبکه ای بپردازند. تجارت سنتی یک هرم واقعی است. در راس آن جا برای تعداد زیادی از افراد ندارد. اما نتورک مارکتینگ یک هرم برعکس است. تمرکز اصلی در این تجارت روی این است که تعداد بیشتری B ساخته شود. افراد بیشتری در بالاترین رده ها قرار بگیرند. و تکثیر این موضوع ماشین ثروت سازی را زنده نگه می دارد.

در تجارت سنتی راس هرم روی زمین قرار دارد. اما در نتورک مارکتینگ راس هرم روی هواست و محدودیتی ندارد. این هرم شما را به بالا هل می دهد. به جای آنکه در زیر خود برایتان صندلی قرار دهد. کسب و کار بازاریابی شبکه ای به هر کسی اجازه می دهند در دایره ثروتمندان قرار گیرد. نتورک مارکتینگ یک راه کم هزینه برای گذر از نیمه اول نمودار است. به تمام کسانی که ربع E و S مشغولند توصیه می کنم برای ارتقای مهارت مالی خود از نتورک کمک بگیرند.

توصیه رابرت کیوساکی درباره نتورک مارکتینگ برای شاغلین این است:

با انجام پاره وقت بازاریابی شبکه ای می توانید خود را برای ورود به نیمه دوم نمودار، نیمه ثروتمندان واقعی آماده کنید.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 12

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 128
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 19
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 1102
  • بازدید کلی : 61871
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی